Asiakaspalvelumme on apunasi kaikissa tilanteissa, ota yhteyttä!

Palvelemme pääasiassa puhelimitse, sähköpostilla ja verkkosivuilla. Toimipisteessä palvelemme vain ajanvarauksella. Voit varata ajan soittamalla asiakaspalveluumme.
Katso poikkeusaukioloaikamme tästä.

Tiedoksi netti- ja tv-palveluiden asiakkaille

1.9.2025 alkaen Valoo vastaa kaikista netti- ja tv-palveluihin liittyvistä asioista (asiakaspalvelu, myynti, tekninen tuki ja laskutus).

Valitettavasti emme pysty enää auttamaan netti- ja tv-palveluihin liittyvissä asioissa.

Laskukopiot ja laskun maksaminen

Laskujen maksamiseen, esimerkiksi eräpäivän siirtoon ja laskukopioon liittyvissä asioissa Intrumin laskutuspalvelumme palvelee ma-to klo 8-18 ja pe klo 8-17.

09 2291 1791
http://www.intrum.fi/maksuvalvonta

Laskun sisältö ja sopimukset

Laskun sisältöä ja sopimuksiasi koskevissa asioissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme ma-pe klo 8-16.

Tutustu myös laskutuksen usein kysyttyihin kysymyksiin.

019 689 955
asiakaspalvelu@nivos.fi

Asiakaspalvelu

Olipa asiasi pieni tai suuri, me hoidamme sen! Palvelemme puhelimitse ma-pe klo 8-16.

24/7 päivystyspalvelu

Päivystyspalvelumme vastaa sinulle kaikissa energiaan ja veteen liittyvissä häiriötilanteissa. Näet sähkönjakelun reaaliaikaisen tilanteen kartalla (linkki alla).

Poikkeusaukioloaikamme

2025

la 6.12., itsenäisyyspäivä: suljettu
ti 23.12., jouluaaton aatto: asiakaspalvelu klo 8-14, Intrumin laskutuspalvelu klo 8-15, chat klo 8-22
ke 24.12., jouluaatto: suljettu
to 25.12., joulupäivä:
suljettu
pe 26.12., tapaninpäivä: asiakaspalvelu ja Intrumin laskutuspalvelu suljettu, chat klo 10-18
ke 31.12., uudenvuodenaatto: asiakaspalvelu klo 8-15, Intrumin laskutuspalvelu klo 8-15, chat klo 8-16

2026

to 1.1., uudenvuodenpäivä: suljettu
ma 6.1., loppiainen: suljettu