Asiakaspalvelu palvelee kaikissa netti- ja tv-palveluihimme liittyvissä asioissa

Palveluajat: ma-pe klo 8-16. Katso poikkeusaukioloaikamme tästä.

Huom! Nivos luopuu valokuituliiketoiminnastaan ja investoi sähköverkkoon.

  • Uusien valokuituliittymien osalta voit tarkistaa ajantasaisen saatavuuden ja hinnat kotiisi Valoon saatavuushausta. Jos uuden liittymän tilaamisesta herää kysyttävää, ota yhteyttä Valoon asiakaspalveluun .
  • Valokuitu- ja nettiyhteys (uudet, nopeuden muutokset): Vaikka liiketoimintakauppa on toteutunut, valokuituyhteyden tilaaminen onnistuu toistaiseksi ainoastaan meidän kauttamme.
  • Kaapeli-TV ja kanavapaketit: Vaikka liiketoimintakauppa on toteutunut, kanavapakettien tilaaminen onnistuu toistaiseksi ainoastaan meidän kauttamme.

Häiriötilanteissa päivystyspalvelumme vastaa sinulle kaikissa energiaan, veteen ja valokuituun liittyvissä asioissa 24/7 numerossa 050 386 3900.

Jari Arminen

järjestelmäasiantuntija
valokuitu ja tv-palvelut

Nettituki

Palvelemme netti- ja tv-palveluihimme liittyvissä asioissa puhelimitse ma-pe klo 8-16. Kesällä 2025 palvelemme 23.6.-10.8. ma-pe klo 9-15.
Uudet valokuituliittymät tilataan jatkossa Valoolta: valoo.fi/tilaa.