Nettituki
Palvelemme netti- ja tv-palveluihimme liittyvissä asioissa puhelimitse ma-pe klo 8-16. Kesällä 2025 palvelemme 23.6.-10.8. ma-pe klo 9-15.
Uudet valokuituliittymät tilataan jatkossa Valoolta: valoo.fi/tilaa.
Asiakkaanamme valokuidun ja siihen liittyvien palveluidesi sopimukset siirtyvät Valoolle. Sopimuksesi ehdot ja hinnat säilyvät toistaiseksi ennallaan. Muutos ei edellytä sinulta toimenpiteitä. Asiakaspalvelu, tekninen tuki ja laskutus jatkuvat Nivoksella vielä syksyyn asti.
Palvelussa voit kätevästi hallinnoida omia kanavapakettitilauksiasi ja ostaa uusia palveluita silloin kun itse haluat, 24h vuorokaudessa. Myös sähköpostitilien hallinta hoituu Omahallinta-palvelun kautta. Omahallinnan tunnukset ja kirjautumistiedot säilyvät ennallaan syksyyn asti. Valoo tiedottaa mahdollisista muutoksista myöhemmin.
Mikäli olet uusi käyttäjä saat tunnukset Omahallintaan sopimuksen teon yhteydessä tai olemalla yhteydessä nettitukeemme.
Palvelemme netti- ja tv-palveluihimme liittyvissä asioissa puhelimitse ma-pe klo 8-16. Kesällä 2025 palvelemme 23.6.-10.8. ma-pe klo 9-15.
Uudet valokuituliittymät tilataan jatkossa Valoolta: valoo.fi/tilaa.