Olemme hoitaneet sähköhyvitysten maksut asiakkaidemme tileille

Me Nivoksella hoidamme sähköhyvitykset osaltamme kaikille siihen oikeutetuille kuluttaja-asiakkaillemme, joilla on ollut sähkösopimus kanssamme 1.11.2022-31.1.2023 välisenä aikana. Koska sähkösopimukset Nivoksen kanssa eivät ole olleet enää voimassa, emme ole voineet tehdä hyvitystä sähkölaskuille. 

Olemme nyt maksaneet sähköhyvitykset kaikille asiakkaillemme, joilla on ollut sähkösopimus kanssamme 1.11.2022-31.1.2023 välisenä aikana ja jotka ovat ilmoittaneet tilinumeronsa. 

Niille asiakkaille, jotka eivät ole ilmoittaneet tilinumeroaan, lähetämme maksuosoitukset elokuusta alkaen tiedossamme oleviin asiakkaiden osoitteisiin. Maksuosoitukset tulee lunastaa lokakuun loppuun mennessä.

Mikäli sähkösopimuksesi on ollut Y-tunnuksella, hae hyvityspäätöstä Energiavirastolta, ohjeen löydät täältä. Lähetä ohjeenmukainen kirjallinen vaatimus meille Nivoksen asiakaspalveluun asiakaspalvelu@nivos.fi.

Tietoa sähköhyvityksestä ja muista valtion tukimuodoista löydät Energiaviraston sivuilta ja Valtioneuvoston sivulta.